ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





با هم ، ولی تنها

 

 

میدانم تو نیز حال مرا داری ، تو نیز مثل من ، هوای دلم را داری

 

میدانم با دلتنگی ها سر میکنی ، بس که اشک میریزی چشمان نازت را تر میکنی...

 

من که به خیال تو رفته ام به خیالات عاشقانه ،

 

تو به خیالم پیوسته ای به یک حس عاشقانه

 

شیشه ی دلتنگی ها را شکسته ایم در دلهایمان،او که میفهمد حال ما را کسی نیست جز خدایمان

 

از تپشهای قلبت بی خبر نیستم ، من که مثل دیگران نیستم ،

 

تو جزئی از نفسهای منی ، تو همان دنیای منی

 

کاش بیاید آن روزی که تو را در کنارم ببینم ،

 

خسته ام از این انتظار ، سخت است بی خبر بودن از یار،

 

آن یاری که مرا در راه نفسگیر زندگی همیشه همراهی میکند ،

 

آن یاری که هوای دلم را بارانی میکند

 

مثل یک روز بارانی ، به لطافت همان بارانی که من عاشقانه دوستت دارم

 

امشب نیز مثل همه شبها ، دلم دارد درونش حرفها ،

 

بیا تا فرار کنیم از همه غمها ، بیا تا بشکنیم این سد را در بینمان ، تا نباشیم باهم ، ولی تنها

 

میدانم تو نیز حال مرا داری ، تو نیز مثل من ، درد مرا داری ،

 

دوای دردم تویی که اینجا نیستی ، تویی که در غم انتظارم نشسته ای ،

 

میدانم مثل من از این انتظار خسته ای ، میدانم مثل من دلشکسته ای

 

آرام میگذارم روی هم چشمهای خیسم را ، میشنوم صدای تپشهای قلبت را ،  

 

حس میکنم گرمی نفسهایت را ...

 

و این یک راز است ، تو آنجایی ، دلت با من است ،

 

من اینجا هستم و میدانم خیالت از همه چیز راحت است

 

از این دنیا ، در میان این لحظه ها ، تنها غمی که در دلم نشسته ،

 

این است که فاصله،همه درها را بر رویمان بسته

 

کاش دری باز شود و رها شویم در آغوش هم ،شب تا سحر همدیگر را بفشاریم در آغوش هم... 

 





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 4:17 | |